Monday 25 October 2010

Fragrances Battle Late this year!


Versace is about to launch its upper line fragrance called Vanitas Versace. Aiming to fill in only selected stores and making 20-30% higher than market price. The Euroitalia believes that this project is promising.
Versace กลับลุยตลาด exclusive กับน้ำหอม Vanitas Versace เห็นบอกว่าราคาจะแพงกว่าชาวบ้าน 20-30% และ available only at selected store. ก็ต้องรอดูกันครับว่าจะเป็นอย่างไรต่อไป ทาง Euroitalia เค้าดูคาดหวังกับน้ำหอมตัวนี้มากพอสมควร



On the other side, AVON kicked off its consumers' fragrance with the supermodel, Christy Turlington called Slip into.
AVON บุกตลาดน้ำหอมด้วยการเปิดตัวน้ำหอม Slip Into.. ด้วยการใช้ Christy Turlington ซูเปอร์โมเดลระดับโลก ซึ่งจะออกขายในยุโรปในเดือนมกราคมปีหน้า ต้องจับตาดูให้ดีครับ


Here we are. Jimmy Choo has launched it very first Fragrance called Simply Jimmy Choo to shake the fragrance market as well.
ทางแบรนด์รองเท้าระดับตำนานอย่าง Jimmy Choo เองก็ขยับมาทำน้ำหอมเช่นเดียวกันครับ โดยออกน้ำหอมรุ่นแรกที่ชื่อว่า simply Jimmy Choo เพิ่งจะแถลงข่าวไปเมื่อสุดสัปดาห์ที่ผ่านมา มีกำหนดการออกขายในเดือนกุมภาพันธ์ปีหน้าพร้อมกันทั่วโลก แฟน ๆ Jimmy Choo ก็อดใจรอกันอีกนิดนะครับ





Last but not least, Justin Bieber, newbie heartthrob agreed to do a new fragrance toy. It's an infused wristband which aims to breakthrough fragrance business. It's called 'My World". Baby baby baby.. Oh..
ดูเหมือนว่าถ้าจะให้ครบสูตร Celebrity ก็ต้องมีน้ำหอมของตัวเอง ตอนนี้หนุ่ม Justin Bieber จับมือกับ Etoile Nation Beauty ก้าวเข้าสู่วงการน้ำหอมด้วยการเปิดตัวของเล่นชนิดใหม่ เป็น infused wristband ที่มีชื่อว่า My World นะครับ จะเปิดตัวในวัน Black Friday หรือวันที่ 26 พย. นี้แน่นอน

 source : Womenswear Daily

No comments:

Post a Comment